Suomen Harmonikkaliitto

Viestien kellonaika ?

Aloittaja Melodix, 11-07-2012, 16:23:40

« edellinen - seuraava »

Melodix

Mistäköhän tuo johtuu, että kirjoittamieni viestien (lähinnä tuonne nuottiteline -osastolle) kelloaika ei pidä paikkaansa ns. valtion ajan kanssa. Ihmettelin sitä jo joskus aikaisemmin, kun joku oli lähettänyt minulle nuotit ja laittanut ilmoituksen, sitten  n. puoli tuntia sen jälkeen lähetin kiitokset ja näiden kiitosten viestissä näkyvä kellonaika meni muutaman minuutin aikaisemmaksi. Elikkäs lukija saa sen käsityksen että olin kiittänyt lähettäjää jo ennen lähetysilmoitusta. Tuollaisia selvännäkijän ominaispiirteitä minulla ei ole. Vai sekoittaako tuo kesä/talviaika kun koneellani Vapaa-lehdykän sivuilla kello on tunnin myöhässä virallisesta ajasta?
Eihän tuosta kellonaikojen paikkaansapitämättömyydestä nyt suurta haittaa ole... mutta kuitenkin.

Viljo

Joo. Talvi- ja kesäaika tässä on ollut kyseessä. Etkä ole ensimmäinen, joka asiasta mainitsee. Tässä ohjelmistoversiossa ei saa tuota aikaa automaattisesti vaihtuvaksi. Kait tätä asiaa voisi jälleen katsoa...
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

Viljo

Kas noin, korjattu.

Perusasetus oli niin, että tämä foorumi käyttää serverin omaa aikaa. Mutta nyt sitten kun tulee talviaika, niin taas täytyy vaihtaa tämä asetus.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!