Suomen Harmonikkaliitto

Vuosien jälkeen

Aloittaja Johan, 06-08-2011, 11:08:37

« edellinen - seuraava »

180955

Voisiko joku lähettää minullekin vuosien jälkeen nuotit sähköposti osoitteeni on [email protected]

jope53

Lähetetty
Terv. Jorma

Äyrämöinen

Tytölle  ku sais Vuosien jälkeen nuotit  niin voisin emännälle vetäistä tuon kappaleen. [email protected]

Kiitos

jope53

Nuotti lähetetty.
Terv. Jope

pipo61

Hei, haluaisin myös nuo nuotit Vuosien jälkeen . Isäni kaipailee niitä eikä ole löytänyt mistään. Olisiko mahdollista saada?

Ville.

Isoäitini kaipaisi myös ja olisin tulisi tarpeeseen. Eli tännekin päin saisi lähettää jos viitsii.

Ville.

Kiitos tuli perille.

Rokka

jope53

riikkaturkki

Kiitokset kaikille lähettäjille "Vuosien jälkeen" nuotista. Olipa kiva huomata, että täällä halutaan nopeasti auttaa toisia soittajia. Kiitos ja mukavaa talven jatkoa.

Terv. Riikka Turkki Jämsästä

KASKU 54

Kaipaisin valssin "Vuosien jälkeen" nuottia, kun mistään ei muualta löydy. Kiitos jo nyt sille joka vaivautuu lähettämään.

okkim

Lähetetty sähköpostiisi

Veksi

saisiko tännekin kyseisen  nuotin?
[email protected]

Veksi

Kiitos nuoteista
Veksi

Timo

Hei! Minäkin tarvitsisin isovanhempieni 70v juhliin, amatööri kun itse olen enkä osaa nuotittaa  :-\ :)
Kiitos! timo[at]jarvensivu.fi

Timo

Lainaus käyttäjältä: Timo - 25-03-2019, 21:23:32
Hei! Minäkin tarvitsisin isovanhempieni 70v juhliin, amatööri kun itse olen enkä osaa nuotittaa  :-\ :)
Kiitos! timo[at]jarvensivu.fi

Sain nuotit supernopeasti, iso kiitos lähettäjälle!  :)

Tero

Hei! Haluaisin myös Vuosien jälkeen nuotit. Sähköposti on [email protected]

Pete85

Moikka, ja terveiset kaikille Foorumilaisille pitkästä aikaa!

Kävin tänään isääni morjestamassa ja hän kyseli minulta tätä nuottia, jota en kuitenkaan nyt löydä mistää.

Olisi hienoa, jos joku voisi ystävällisesti lähettää!

Kiitos jo etukäteen

-Petri

Jaarli

Vieläkö tämä nuotti olisi saatavilla?

konoenn

Moikka! Kaipailisin nuottia isoäitini 80 vuotis syntymäpäiville. [email protected]  Kiitos paljon jos onnistuu saada!