Suomen Harmonikkaliitto

sovituksia kahdelle haitarille

Aloittaja Suonsyrjä, 13-12-2020, 21:26:02

« edellinen - seuraava »

Suonsyrjä

hyviä ehdotuksia olisiko jossain kirjassa tahi jollain nurkissa parille haitarille tehtyjä sovituksia.

kumpikaan meistä vielä vähän aloittelu asteella mutta perus valssit ja kipaleet alkaa menemään... eli esim, metsäkukkia, elämää juoksuhaudoissa, minä soitan harmonikaa yms.. vastaavaa hakusessa, musiikki maku sinääsä laaja joten monelainen käy.

nyt menty hieman korvakuulolla eli soitettu joko yhteen vain toisen säestäessä tai vuoroteltu säkeissä ja kertosäe yhteen yms.

maestro

Löytyisi monen tasoista,aikas monta.... Minkähänlaista kävis Ja mihin laittaa?? Täällä jossain oli keskustelu joissa niistä puhetta..
"kouvolanpeli" Cassotto 50,"kultahäkki"maestro-58,roland fr-3sw

Suonsyrjä

kyllä meistä kumpikin sen verta vielä uran alku taipaleella että kovin vaikeista turha lähteä haaveilemaan,
mutta tuo yhdessä soittelu teki itelle ainakin ison harppauksen opiskeluun, varsinkin nuotin luku taitoon

vaikka pitkään olin vastaan että metsäkukkia en ota missään vaiheessa opettelu kappaleeksi kun kaikki siitä aloittavat, niin kyllähän sen voisi stemma nuotteina ottaa opettelun alle,
elämää juoksuhaudoissa meneeki jo ulkomuistista, kuten minä soitan harmonikaakin

oi niitä aikoja nyt viimeisin opettelun kohde ollut

eli jos jotain noista edella mainituista tai nyt alkuun jokin helppo perus valssi tai pari (uralin pihlaja/vastaava)

sähköposti on [email protected]

maestro

Laitoin pari valssia ,mitkä löytyi koneelta nyt..
"kouvolanpeli" Cassotto 50,"kultahäkki"maestro-58,roland fr-3sw

Suonsyrjä

kiitoksia... noihin ei ollutkaan edes soolo nuotteja. kappaleet kyllä kuuneltuna musiikkina tuttuja, muttei soitettuna, vaan uuden opettelu ain lystikästä