Suomen Harmonikkaliitto

Nuotteja etsimässä

Aloittaja Simo, 19-12-2017, 15:54:41

« edellinen - seuraava »

Simo

Hei! Olen viime kevällä Kouvolan musiikkiopistosta valmistunut haitarinsoittaja. Nyt kun ajat musiikkiopistossa on ohi niin nuottien saaminen on osoittautunut hyvinkin hankalaksi.
Olisiko teistä kellään hyviä "must have" nuotteja joita voisin lähteä harjoittelemaan?

Kiitos jo etukäteen!

olli

Lainaus käyttäjältä: Simo - 19-12-2017, 15:54:41
Hei! Olen viime kevällä Kouvolan musiikkiopistosta valmistunut haitarinsoittaja. Nyt kun ajat musiikkiopistossa on ohi niin nuottien saaminen on osoittautunut hyvinkin hankalaksi.
Olisiko teistä kellään hyviä "must have" nuotteja joita voisin lähteä harjoittelemaan?
Kiitos jo etukäteen!
Mitä tarkoittaa "must have"?  Minulla on jonkin verran haitarinuotteja - perinteisiä haitarikappaleita.  Lähetä vaan toiveita, niin paluupostissa tulee, mikäli minulta löytyy!
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

Simo

Lainaus käyttäjältä: olli - 19-12-2017, 16:39:00
Mitä tarkoittaa "must have"?  Minulla on jonkin verran haitarinuotteja - perinteisiä haitarikappaleita.  Lähetä vaan toiveita, niin paluupostissa tulee, mikäli minulta löytyy!

Tarkoitan siis yleisiä (tai perinteisiä) haitari kappaleita mitkä olisi niin sanotusti pakko omistaa/osata.
Itselle ei tule juuri mitään mieleen ja tarkoituksena onkin saada muiden suosikki kappaleita.

mlut

Jos onnistut jostain saamaan sellaisen teoksen kuin ' Suuri harmonikkakirja 88 suoikkisävelmää' ISBN 951-757-381-2, niin siinäpä on kattava annos erinomaisia nuotteja suosituimmista harmonikkasävelmistä.
Itse olen soitellut viime aikoina paljon 'Suuri toivelaulukirja, kokoelma 1-3' kirjasta. Siinä sävelmät on sovitettu pianolle, mutta  olen kokenut tosi mielenkiintoiseksi 'sovittaa' bassopuolta harmonikalle.

Minua kiinnostaa näin vanhempana guppena, millaista on harmonikansoiton opiskelu musiikkiopistossa.
Millaisella taidolla sinne sisälle mennään ja millaisella ulos tullaan.

olli

Lainaus käyttäjältä: mlut - 21-12-2017, 10:46:10
Jos onnistut jostain saamaan sellaisen teoksen kuin ' Suuri harmonikkakirja 88 suoikkisävelmää' ISBN 951-757-381-2, niin siinäpä on kattava annos erinomaisia nuotteja suosituimmista harmonikkasävelmistä
Minulla on mainittu kirja - joskin käytetty versio.  On kuitenkin kohtuullisen hyväkuntoinen.  Olen kumilla pyyhkinyt sen minkä olen voinut.  Voisin myydäkin kirjan.  Laita yksityisviesti, paljonko olisit valmis maksamaan teoksesta!
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!