Suomen Harmonikkaliitto

Kaksirivisen kappaleita

Aloittaja oki, 09-04-2009, 12:18:28

« edellinen - seuraava »

oki

Oulun pääkirjastosta löytyi seuraava teos.
Ohjelmistoa kaksiriviselle hanurille  koonnut Ossi Niinimäki.

olli

Joo löysin sen myös nettihaulla.  Onko opuksessa pelkästään näitä G-vireiselle tarkoitettuja kappaleita, vai löytyykö muitakin esim. C/F-vireiselle?
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

Armando Bugari

Lainaus käyttäjältä: olli - 09-04-2009, 13:44:17
Joo löysin sen myös nettihaulla.  Onko opuksessa pelkästään näitä G-vireiselle tarkoitettuja kappaleita, vai löytyykö muitakin esim. C/F-vireiselle?

Asiaa sivuten - mutta nettiin:

Tuolta löytyy helppoja valsseja C/F -vireiselle. Soitto MP3. Nuotit: pdf.
- Toinen mokoma G/C -vireiselle ym.

http://www.ggms.nl/bladmuziek.htm

olli

No nyt tuli hyvä linkki.  Kiitokset Armandolle!!! :D  Sait Karman!

oki

Ei ole muita kuin g-duuriin tehtyjä kappaleita.
Pienellä vaivalla saat kyllä ne oikeaan sävellajiin.

olli

Armandon linkki auttoi tosi paljon.  Nyt ei vaan aika riitä opetteluun, mutta tutkin linkkiä ja tulostin parit nuotit sekä kokeilin.  Nyt pääsee vauhtiin, kun aikaa järjestyy.  Eläkeläisellä on tunnetusti kiirettä.  Käyppä Oki klikkaamassa linkkiä! ;)

olli

Täytyy ottaa Tosca mukaan maalle pääsiäisen pyhiksi, josko voisi kokeille noita Armandon linkin antamia kappaleita.  Vaarillahan on siellä viisrivinen, joten voi treenata myös Karpaatteja.

Armando Bugari

Lainaus käyttäjältä: olli - 09-04-2009, 19:06:17
Täytyy ottaa Tosca mukaan maalle pääsiäisen pyhiksi, josko voisi kokeille noita Armandon linkin antamia kappaleita.  Vaarillahan on siellä viisrivinen, joten voi treenata myös Karpaatteja.

Hyvää Pääsiäistä vaan. Huomasithan, että tuossa linkissä oli myös siellä listan alapäässä peedeeähvät näppisleiskoista?

olli

Joo leiskat on hallussa, ei siinä mitään.  Nyt on oikeat kuviot kaksrivisen opetteluun.  Saa nähdä miten pitkään innostus riittääpi. ;)

Armando Bugari

Lainaus käyttäjältä: olli - 09-04-2009, 21:02:10
Joo leiskat on hallussa, ei siinä mitään.  Nyt on oikeat kuviot kaksrivisen opetteluun.  Saa nähdä miten pitkään innostus riittääpi. ;)

Huomasin vasta äsken, että sieltä alhaalta: "Meer bladmuziek" ja  " klik hier" löytyy lisää tavaraa muutaman sivun verran, joten aikamoisen repertuaarin voisi kehittää - aika monissa on bassotkin mukana nuoteissa.

- Hollannnin kieli ei oikein ole hanskassa, mutta monet noista on kuitenkin jollaintavalla tuttuja - helppoja opetella kuitenkin.

olli

Seikkailin sivustolla ja panin "suosikkeihini", joten sieltä löytyy tavaraa, kun ensin oppii jollain tavalla.  Ei ole ainakaan aineistosta kiinni.  Kiitokset vielä kerran Armandolle! :D

klezberg

Lainaus käyttäjältä: Armando Bugari - 09-04-2009, 21:24:23
- Hollannnin kieli ei oikein ole hanskassa, mutta monet noista on kuitenkin jollaintavalla tuttuja - helppoja opetella kuitenkin.

Menee off-topiciksi, mutta hollanti on hauska kieli. Siihen perehtyessä vasta tajuaa millä tavalla saksa ja toisaalta englanti ja ruotsi ovat samaa kieliperhettä. Perusjuju on äänteenmuunnos jossa tietyt konsonantit ovat muuttuneet niin että kun

saksassa sanotaan 'lassen', hollannissa 'laten', ruotsissa 'låta' ja englannissa 'let'
saksassa 'laufen', muissa 'loopen', 'löpa' ja 'leap' (vaikka englannissa merkitys onkin toinen)
saksassa 'machen', muissa 'maken' ja 'make, ruotsissakin muodossa 'makare'

Yksi knoppi on kuitenkin että hollannin 'moeilijk' ei ole alkuunkaan ruotsin 'möjlig', vaan kutakuinkin päinvastoin 'vaikea'.

Edit: Itse aiheesta sen verran että kivoilta näyttivät nuo nuotit, harmi ettei ole kaksirivistä... tai siis on muttei tuommoista.

Armando Bugari

Lainaus käyttäjältä: klezberg - 09-04-2009, 22:29:31
Lainaus käyttäjältä: Armando Bugari - 09-04-2009, 21:24:23

Edit: Itse aiheesta sen verran että kivoilta näyttivät nuo nuotit, harmi ettei ole kaksirivistä... tai siis on muttei tuommoista.

Hauska sivusto, kun tsekkasin sen ajan kanssa "loppuun asti". Paljon hienoja melodioita ja informaatiota muutenkin linkkien takaa. Minä viis niistä nuoteista - jos on tarttuva sävel, niin sitähän sitten voi... siis mikset voisi alkaa soittaa moniriviselläkin. Miksi pitäisi asemoida itsensä näihin perussuomalaisiin ja miksi nuoteista, kun ihmisellä on omakin pää?
-Paitsi jos ei päässä ole tilaa uusille sävelille ja nuotteja on pakko lukea. Ei se uuden kielenkään oppiminen aina kirjasta lähde, vaan vaikkapa sävelkorvan takaa.

klezberg

Lainaus käyttäjältä: Armando Bugari - 09-04-2009, 23:01:16
Hauska sivusto, kun tsekkasin sen ajan kanssa "loppuun asti". Paljon hienoja melodioita ja informaatiota muutenkin linkkien takaa. Minä viis niistä nuoteista - jos on tarttuva sävel, niin sitähän sitten voi... siis mikset voisi alkaa soittaa moniriviselläkin. Miksi pitäisi asemoida itsensä näihin perussuomalaisiin ja miksi nuoteista, kun ihmisellä on omakin pää?
-Paitsi jos ei päässä ole tilaa uusille sävelille ja nuotteja on pakko lukea. Ei se uuden kielenkään oppiminen aina kirjasta lähde, vaan vaikkapa sävelkorvan takaa.

Ihan totta puhut ja paljon. Ja voineehan noita soittaa garmoshkallakin, transponoimaan olen kyllä joutunut oppimaan. Kaikenlaista olen jo noilla haitareilla yrittänyt kokeilla. Ja muillakin soittimilla.

Kielistä, siis noista puhutuista ja kirjoitetuista, olen välillä miettinyt että minulla on niihin samanlainen suhde kuin soittimiin. Uusiin tulee perehdyttyä, muttei välttämättä opittua perinpohjin. Soittimet ovat keskenään sukua aika samaan tapaan kuin kielet. Mutta tuo siis lienee jokin juttu minun päässäni. Ja kullakin kielellä voi puhua monenlaista, kullakin soittimella soittaa monenmoista.

Nuo perussuomalaiset jutut kyllä lienevät jotain mikä tulee ihan lapsuudesta, jostain 50/60-luvun vaihteesta. Kyllä sillä oma arvonsa on. Mutta samaan aikaan isäni kuunteli lyhytaaltoradiota ja sieltä kuului sitten muun maailman musiikkia. Kaikella tuolla on ollut sitten vaikutuksensa.

Mutta juuri nyt säälin naapureita ja nappaan haitarin, garmoshkan tai jonkin muun vasta huomenna.

oki

Lainaus käyttäjältä: olli - 09-04-2009, 16:38:35
Armandon linkki auttoi tosi paljon.  Nyt ei vaan aika riitä opetteluun, mutta tutkin linkkiä ja tulostin parit nuotit sekä kokeilin.  Nyt pääsee vauhtiin, kun aikaa järjestyy.  Eläkeläisellä on tunnetusti kiirettä.  Käyppä Oki klikkaamassa linkkiä! ;)
Joo
Hyvän linkin on poijjaat löytänyt
ei muuta kuin harjoitteleen oikein esimerkki en kans.

risto

Tuon Schottischen, johon laitoin nuotit tuonne nuottiosioon pitäisi taipua aika helposti kaksirivisellä myös bassojen osalta.

EDIT: Paitsi C/F:llä tietysti kun puuttuu tuo Fis.

Armando Bugari

Lainaus käyttäjältä: Armando Bugari - 09-04-2009, 13:59:13

Asiaa sivuten - mutta nettiin:

Tuolta löytyy helppoja valsseja C/F -vireiselle. Soitto MP3. Nuotit: pdf.
- Toinen mokoma G/C -vireiselle ym.

http://www.ggms.nl/bladmuziek.htm

Ihan huvikseni tuossa pyhien aikana roikuin netissä ja "käännätin Googlella" yo. sivuston ylläpitäjän tekstin hollannista suomeksi - koskien hänen omia sävellyksiään C/F -hanurille.
Käännöksessä "haitari" on muuttunut "huuliharpuksi" ja muitakin hauskoja juttuja. 2-rivinen on käännetty:"trekharmonica".
- Kokeileppa käännöstä:
http://translate.google.fi/translate_t#

Laitoin käännöksen tähän myös, koska tekstitiedostona se ei vie serveriltä juurikaan tilaa:

Taustatiedot annetun koostumus C / F viritetty huuliharppu

Pretty walsje ja jälkeen sadetta
Ottaen huomioon, että olen nyt Tritsmans aloittelevien pelaajien onnistunut, äänestin heille ja kaikille, he pitävät muutamia yksinkertaisia walsjes koostuu

Jay
Tämä laulu I koostuu viime kesänä kun olin viikolla on Achterhoek, kun närhi ei kunniaksi pähkinät ja leivän puutarhassa. Minulla on useita mukaan Bundle yksinkertaisia melodioita ja trekharmonica. Se on kuullut Kees Vermeulen ja huomautti minulle, että basso säestys parempi / kauniimpi voisi. Olen esittänyt kaivoksen seuraavaan versioon. Hän on myös muunnelma melodian pelattiin, joka on kolmas mp3.

Valssi M
Viime viikkoina olen taas alkoi uusi projekti, että valokeilan walsjes tehdä. Tämän vuoksi juuri afstruin kaikki HAKU sakko walsjes että voin muokata soittaa tarkasti trekharmonica. Tämä on aikaa vievää, mutta hauskaa työtä. Luonnollisesti tämä johtaa, että olen joskus ajatella: "En voi tulla liian?" kun walsjes mitä muut ovat nähneet tulla. Näin ollen Valssi M kasvaa. Otsikko viittaa minun runotar M.

Huvipuistossa Valssi Landler ja 2
Olin tunnelman varten pari Hibernian Maa säveltää, kun olen ollut paljon kuuntelet Internet ja täyttää videoita ja tanssia. Mutta koska se on Voin on kaikki suunniteltu, mutta sitten säveltää jotain paljon enemmän kuin oikeudenmukainen sauva. Mutta jos sinulla on luottamus oman kykynsä ja erityisesti kärsivällisyyttä rullina päivää myöhemmin lähes odottamatta ei vain kaksi maata Hibernian. On vain Landler nro 2, koska olen pyytänyt koostumuksen osalta diatoninen Reuters ylpeä ... ylpeä ... että on Landler tuli N: o 1. Jossain syksyllä hän ilmestyy DN.
Hibernian alun perin Itävallan maan ihmisiä. Se on klassinen tanssi siinä mielessä, että se on tanssi, jossa tytöt että pojat ja päinvastoin näytä pojat näytä tyttöjä.

Walsje C
Se ei ole usein, että esitin minun C / F on koostumusta. A / D on paljon kentällä. Käytän minun C / F nykyään lähinnä leikkiä ja opettaa. Mutta joskus, minä vain mitä soitetaan, tässä tapauksessa olen odottanut opiskelija ja valssatut huomaamatta walsje tämä on minun kaunis punainen Hohner.

The taimi
Kun olin noin kymmenen vuotta sitten perheeni meidän nykyinen talo oli elävä, oli siellä ruoho hieman terä noin 10 cm maanpinnan yläpuolella. Halusin poistaa, mutta tyttöystäväni halusi lähteä. Oma naapuri oli taimi. Mitä hän tarkoitti, että terä tuli siementen puu, jonka hän oli puutarhassa.
Viime vuosina terän se meille. Omat lapset kutsuivat sitä puun lice. Joka kesä olen siististi leikattu päät oksat pois, koska ne volzaten kanssa lice. The taimi, joka on pitkään ollut enää lice on tullut vahva puu, voin vain alemman sivuliikkeitä.
Everyday pidän tätä puuta, joka on suosittu monien lintujen, ja olemme erittäin näkyvä tietoinen vuodenaikojen. In the summer, hän on nyt varjossa ja syksyllä puutarha on täynnä lehtiä.
Hän on minulle vertauskuva siitä, että tyttöystäväni on usein järkevämpää kuin pidän. Ja se on hyvä, että olen säännöllisesti muistutti sanaa. Tämä walsje tätä kaunista puu omistettu. Se oli alun perin koostuu minun steier, kuuntele myös sopia tämä versio löytyy otsikon G / C / F / B huuliharppua.

Tenia el pelo Rubio ja Isoisä kertoa jälleen aiemmin.
Hänellä oli vaaleat hiukset (mitä tenia el pelo Rubio keinot) on palanen Kirjoitin nimenomaan hänelle. Hän tietää sen, ja oli onnekas se, että minulla on omistettu hänelle. Hän oli hyvin kaunis.
Isoisä kertoa jälleen aiemmin on jokseenkin sama kuin edelliselläkin pala, mutta toisen basritme ja on kirjoitettu F annetaan eri tunnelma, joka mielestäni muistuttaa tarinat menneisyydestä.

Vuonna varjossa vanhan sitruuna puu ja haju kuusama.
Jo innoittamana kirjoja Meir Shalevin minua säveltämään (neljä ateriaa). Äskettäin luin kirjaa fontanel ja samana päivänä valssattu kaksi uutta sävellyksiä oman A / D trekharmonica. Ne ovat tarinoita, joilla katoaa. Ne luovat tunnelmaa, joka laiska kesäpäivänä jossa mene toistensa tarinoita on kuunnella vanha sitruuna puu. Haju kuusama on yksi niistä tarinoita.
Vaikka laulu olen muodostetaan ensimmäisessä minun A / D trekharmonica ajattelevia oli myös mukava kuulla minun C / F. Syy näiden kahden numerot myös tästä jatkaa.

Walsje varten Floor
Oma poikani Florian lähes 14, pitkät hiukset ja kaikki tavalla osaksi hip hop, hänen ystävänsä kohta Sivustooni, joten en voi kuulostaa ihmisarvoisen walsje varata hänelle. On jälkeen peli monopoli, kun taas hyvät to the city. Oli lyhyt, rento ilmapiiri täällä kotona ja jotka voivat tulla kuulluksi tässä walsje.

Double hauskaa
Kaksinkertainen ilo on pala, jonka olen jo jonkin aikaa sitten perustaa, mutta mitä kuvittelin ei ollut. Vain, kun siirtyminen kauan pähkinät on tehty viimeksi, toinen osa, se oli elämän ja olin huomaamatta on paljon ilo minun pää pelata. Se vei minut enemmän vaivaa saada nuotteja, sillä joka kerta, kun minulla oli vaihtelua keksitty ja tiesin ei miten itse halusi pelata. Kaksinkertaisen pähkinät aina Otin lähes automaattisesti. Se on totta tämän metritavarana, että otsikko ei ollut paljon erilaista kuin kaksinkertainen ilo.

Rachel ja Judith
The tarkkaavainen seuraaja tämän sivuston ovat huomanneet sen, uudelleen otsikon nimen sisältävällä Judith estää ja neljä ateriaa. Lisätietoja löytyy G / C / F / B-osa. Judith päähenkilö itse teoksesta koskettaa kaikkia neljää ateriat rakastunut kanssa mullikka Rachel. Hän kohtelee häntä kuin lemmikkieläinten, hänen kävelevän köyden ja usein hänen kanssaan leikkiä. Tämä laulu alkaa, että he kutsuvat toisiaan ja sitten kävelemään ja pelata.

Vedä tanko
Alasvetovalikoista sauva on todellinen työnnä ja vedä melodia, samat tutut äänet. Oletettavasti on siirrostusta muiden lauluja, että terve niin tuttu, mutta en voi vieläkään löydä. Vihje: extra ilmanpaine käsitellä sitä olin ensimmäinen rivi piirustuksessa toteaa kuin ilma-painiketta. Jos kuunnella huolellisesti voit kuunnella mp3, sinun jää bassoa luonnos.

Aisling ja Judith ja Sojcher juoda yhdessä
Kun olin tehnyt Aisling, olen epäillyt, jos en huomaamatta Irlannin nykyistä numero yksi on tehty. On kohtia, joissa vastaavia olemassa oleviin numeroihin. Inspiraation tuli digitaalisen teoksen perinteinen kappale nimeltään 8000! numeroita, että olen Internetissä ja tulevaisuudessa luultavasti usein tekee inspiraatiota. Otsikko viittaa johonkin päähenkilöt (irlantilainen tyttö) on kuuluisa teos Meave Binchy. Se näyttää tarkoittavan unelma, visio ja .. inpsiratie. Lyhyesti sanottuna sopiva otsikko. Jos olet kiinnostunut digitaalisen kappaleen kirja sitten haluaisin tietää, niin postia minulle linkin josta voit ladata.
Henkilöstön määrään ja Judith Sojcher juoda yhdessä, viittaan toteaa jaluksen for G / C / F / B on koko tarina on loistava kirja "neljän ateriat" Mikä inspiroi minua tähän ja muihin numeroihin.

Virginia köynnöskasvi, Flute Kasvitieteellinen, Lavatera ja Variation annetun teeman
Virginia Creeper on pittigste pala tämän joukon uusia kappaleita. Erityisesti toisen osan vei minut hyvin vaikea hallita. Ääni kulkee hyvin, mutta eivät ilmeisesti ole looginen yhteydessä. MP3-tallennus oli useaan kertaan.
Huilu ja Kasvitieteellinen Lavatera on pikkusumma verrattuna luonnossa viiniköynnöslajikkeiden. Vain leikkii hyvä tie numerot.
Kuten todettu, numerot kasvien nimet viime postitse. Tämä johtuu luonnossa viiniköynnöslajikkeiden omassa puutarhassa. Tämä oli viimeinen säännöllisesti edestakaisin swing in the rain, kun hän striemende välin ovat kauniisti väritetty syksyn lehdet menetetään. Joten tuli tunnelma kasvien nimet. Muut nimet ovat puhtaasti oma valinta, ilman muita tärkeämmäksi.
Muunnelma teeman löysin, kun olin tehnyt liian yksinkertainen. Seuraa minua on se, että liian pieni haaste ja olen yleensä ei soi. Olen siis enemmän väriä, jotka ovat ristiriidassa. Silloin muistin, että olen myös hieman alle kaksi yhdessä jatkaa. Jos voit nähdä, miten tämä koostumus on saavutettu. Mutta ennen näet jos muutoksia on tapahtunut.

Kun osapuoli, ja keskiyöllä elokuun tanzt
Rauhallinen numerot kertaa takaisin minun repertoire. Kun osapuoli ja keskiyön on kaksi. Nämä kappaleet pelaan jälkeen päivässä ja pelaan kaikki loput tuntuu laskeutua. Midnight on laatia yksi niistä monista puoli-kappaletta, joka sijaitsee täällä, vain intro on sama, vaikka se antoi minulle innoitusta loput tehdä sitä. Osittain tämä GCFB pala kirjoitettu avain G, mikä kuulostaa todella hyvältä mielestäni. Tässä osassa on mp3 versio Der elokuu tanzt tämä pala on myös minun steier, mutta on hienoa että C / F pelata.

Mennään takaisin mereen ja Walsje varten Guusje
Olen hiljattain saanut toisen tietokoneen Windows XP: n kanssa ja kuuli, miten media player minun midi-tiedostoja ajattelevat. No ei todella kaunis. Vuonna Nipistä pähkinät. Kuulla, että niin monet teistä. Tästä syystä olen nämä kaksi numeroa itse ja toistaa MP3-formaattia sivustosta esittää. Kuulostaa samanlaisia onnellisempi. Ja se sopii yhteen tämän merimies melodia.
Kerran, kun trekharmonica vielä elämässäni oli, olen ollut harmonikka, ja se oli, minun ilo, täällä kotona oppitunti tätä välinettä. Osa näistä opiskelijoista vielä seuraa opetusta. Ne ovat minun kehittämistä koskevien todistamassa trekharmonica tiiviisti. Guusje on yksi uskollisia ja innostuneita opiskelijoita ja on sen jälkeen tänä kesänä trekharmonica. Walsje varten Guusje on erityisesti hänelle. Ne vaativat vielä huomattavia käytännössä, mutta se ei ole huono, päinvastoin.

Nostovoimat purjeiden ja La Habana
Nostovoimat purjeet että olen tehnyt jossakin yksi niistä kuuman kesän päivää heinäkuuta. Halusin laulu, jossa hieman nopeus se, tämä on tulos. Otsikko ajattelin vain muutamaa viikkoa myöhemmin, kun pala "bijgevijld" oli mielessä oli, että tie oli hieman merimies biisi.
"La Habana" on kokonaan minun klubin mallia. Se kesti jonkin aikaa jättänyt innostaa. Tai ehkä paremmin tunsin mitään olin tarpeeksi hyvä. Jos sinulla on ongelmia, kun toistat että yhden huomata, että sinun täytyy tehdä niissä suoritetaan, sitten kun hankinta klubin mallin (ks. kuva, jos se on tarpeen, jonka on kirjoittanut Hohner klubi). Olen edelleen yksi, joka on myynnissä.
Kun teen tämän laulun eräs tärkeimmistä kuulijat laulun kuulla (tyttöystäväni), hän oli yhtä innostuneesti: "What a nice onnellinen virittää!" Olen suurin kohteliaisuus tuumaa He myös halusivat on otsikko, ja sen jälkeen, kun kyseinen kohteliaisuus En vaikeaa. "Havanna" hän oli kaunis, olen tehnyt Espanjan versio La Habana.

Purjehdus auringonlaskun.
Minulla on tämä laulu minun steier, mutta joidenkin sormitus muutoksista on myös hyvä pelata C / F. Rauhallinen biisi, kuten olen viime aikoina monet ovat tehneet. Olen säveltämään on ilmeisesti rauhallisesti vesillä tällä hetkellä. MP3-versio laulusta on huuliharppu Steirische on kuunnella G / C / F / B-osa.

La sortie de classe nojalla omenapuu
Oma poikani oli äskettäin luultavasti viimeinen koulu, koska ensi vuonna hän vaihtoi yläasteen. Minulla on laulu tehdä. Ottaen huomioon, että se kuulostaa pikemminkin Ranska, olen Ranskan koulun tyttäreni kirjan nimeä haku.
Nojalla omenapuu oli alun perin varten huuliharppu Steirische kuin voit MP3 ja laulun kuullut, sopii kaunis kesä-iltana, mieluiten kun hieman alkaa olla pimeässä. Otsikko viittaa kaunis runoon Rutger Kopland, mikä on minun trunk "I love love", mutta on todennäköisesti saatavissa muualta.

Pitkin vanhoja trekvaart, että withals flytrap ja mene meidän kanssamme.
Olen viime aikoina saanut säännöllisesti pyyntöjä uskollisia kävijöitä tai minun kappaleita nojalla G / C / F / B-osa on haluaisi määritellä C / F. Vaikka tämä ei mitään työtä, on kuitenkin hyödyllistä jaluksen sivustossani tulee elämään. Minulla on lyhyt ja kirjoitettu C / F. Määritelmä on pääasiassa minulle, miten se kuulostaa minun C / F ja pysyy melko helppo mahdollisuus pelata. Taustatietoa nämä numerot löytyvät G / C / F / B-osa, ja MP3-versio asiakirjoista.

Spring Dance
Tämä ongelma oli jo useita viikkoja osaksi odottaa. Se ei ollut vielä täysin. Se ei ollut täysin tasainen. Ja taas olen tehnyt viisaasti levätä liian. Koska viime viikolla olen onnistunut tekemään sujuvaa koko sen. Viimeiset kaksi riviä ovat toistettuaan alussa, mutta kaksinkertainen pähkinät. Tein sitä samalla, kun aurinko shone iloisesti ja kasveja puutarhassa kasvaa nopeasti. Lyhyesti sanottuna se on keväällä uudelleen.

Vaeltaa The Heath
Se voi olla vaikeaa, kun ikävä kävijä tähän sivustoon, että olen viime aikoina myös toisen diatoninen huuliharppu soi, com Steirische. Minusta tämän välineen omia, I vnl hidas walsjes säveltämään. Wander että Heath on yksi niistä. On Steirische MP3-versio tarkkaavaisuudestanne. Hän kuulostaa hyvältä minun klubi, joten olen mukautti luvut C / F. Otsikko? Oli vain siitä, että se sopii siististi neljän ensimmäisen kokoja. Alussa kappaleen?

Hare sol (aurinko paistaa)
Tämä laulu on todella syntynyt, koska olin leikkii minun trekharmonica. Olen vain viikkoa myöhemmin panna paperille. Suuri osa siitä, mitä peli En koskaan saada paperille, mutta se pitää palata. Etenkin niitä paloja ilman bassoa ne opmaatjes lyhyen nuotit ja sitten kaikkeen: delicious! Olen eniten aikaa yrittää saada se oikealle jaluksen saada. Päähäni tippuu, mutta se oli kääntää koko työtä. Otsikko viittaa siihen, kuinka kaunis valoisa voorjaarszon yhä voelbaarder ja unelma sinänsä on kaunis aikaa meille.

El campo ja Rona
Tietoa El campo ei ole paljon kerrottavaa. Vaikka ulkona sateessa putoamiselle taivaalle laatikot on ihana laulu noin maaseudun kirjeellä (koska se tarkoittaa, että el campo). Arvasin oikein, että tämä laulu oli nimeltään el campo, kysyvät minulta miksi. Näkymät pienten kylien etäisyys, kuten hidas joen kautta kauniita maisemia, ja olen mennyt el campo.
Huomaa basritme. Koko pala muuttaa basso. Ja .. saa tarpeeksi ilmaa, kun käynnistät!
From kirjaston minun oli innostaa joitakin musiikkikirjat täyttyvät. Joista toinen Klezmer musiikkia. Kun keväällä olin noin apina minun trekharmonica ja yhtäkkiä minulla oli loistava Klezmer melodia. Kunnes perhe tuli kotiin ja alkoi laulaa mukana! Löysin olemassa olevaa numeroa ovat koostuu. Suurta hilpeyttä, lukuun ottamatta ylpeä säveltäjä, joka oli keksinyt pyörää. Ah kyllä, heikko lohdutus olin vielä ole omaa nimeä, jotka on saatettu Internetiin. Laulu myöhemmin samana päivänä olin onnekas, kukaan ei tiennyt: Rona. A surullinen laulu pois. Se on nimetty merkin itse teoksesta, suuri vaimo Meir Shalevin. Israelin kirjailija, joka Arvostan suuresti. Hän kuvailee Rona minun entinen vaimo, suosittu nykyisten ja tulevien onnettomuudesta.

Korjauksia 72 Ans ja Lise tanzt
Lentotoiminnan tarkkaavainen kollega lähetetään minulle kaksi pientä virhettä. Vuonna yhdistetyn pelin version 72 Ans vuonna erä 1 ja erä 2 kaksi eri verokantaa. Oikea taso olisi 150. Vuonna Lise tanzt kooltaan 20, luku 6, joka g, joka on tietenkin oltava 5. Molemmat virheet on korjattu.

Keskustelu tanssin ja Ojos Verdes
Voi olla, että tuskin missaa lay-out muuttanut nuotit. Jos ensi silmäyksellä näytti olevan pienen muutoksen monimutkaista työtä. Kiitos Tjerk Button hänen hyviä neuvoja. Tärkein syy ulkoasun muutos on se, että basso on monimutkaisempi. Edellinen ulkoasu ei ole varaa. Toivon, että jokainen voi arvioida muutoksen.
Keskustelu on yksinkertainen tanssi virittää jossa piru on alempi basregel. Lasku koostuu basso basso ja laulu on saanut nimensä.
Vuonna Ojos Verdes voin muuttaa runkokuidut mutta tasa-arvoa, mutta se ei välttämättä. Minulla on laulu on sateinen sunnuntai-iltapäivänä, kun taas minun rakastaa minua oli piirustus. Ne katsoi minua hetken syventää hänen piirustus kun vihreä Sheen hänen silmät näytti syventää kuin kaunis ulkonäkö, mietiskelevä. Haluaisin kiva nimi minun lauluni.

72 Ans ja syvällä yön
Äskettäin äitini 72 vuotta vanha. Tein hänelle, hän on kaikkea muuta, mutta klisee kuvan äiti. Hän oli yksi ensimmäisistä, jotka nauttivat äänen ja melodioita, jotka tulivat minun trekharmonica. Aika ja mukava hetki hänen onnellinen laulu säveltää. Niiden pitäisi itse otsikko. A otsikon mukaan kaksoismerkitys, Ans ei ole vain hänen nimensä, mutta myös Ranska vuotta.
Deep in the night on osaksi versio Coen aprikoida painamalla mitä olen kirjoitettu minun Bes Club mallin jonkin aikaa sitten. Otsikko "deep in the night" viittaa lyriikat. Tekstissä olen kirjoittanut, että osapuoli on Shantykoor jos teen sen osaa. Kanssa niin suurta draamaa, tämä dramaattinen laulu laulama joukko karkeita merimiehiä. Kun laulu on järkevää pitkällä toteaa toimenpide vähentää ja nopeus on koko kasvaa hieman.

A onnellinen alussa ja muistiperinnön
Käytössä Eve, olin aamiaistunti yksin talossa. Lapset pelataan ulkona lumessa, vaimoni vain viesti. Sen liesi pruttelde keiton. Hitaasti se alkoi loistaa. Ihana hetki! Tietenkin se oli "muistutus" oli syntynyt. Ainakin raaka-versio.
Uusi vuosi, joilla on paljon useampia tulevan pitkä yö, tai ehkä tutustunut Jet Son (minä mukaan lukien) Olin suunnitteluviranomaisten on joitakin "muisti". Kun olin tyytyväinen, valssatut hyvin erilainen kuin minun trekharmonica lähes päinvastainen. Kaikki lyhyitä muistiinpanoja, se kuulostaa niin onnellinen. Kumma kyllä voisin ajatella, mutta ei ole otsikkoa, joka tuli vain viikkoa myöhemmin, kun pala lauantaista työn takana minun tietokone.
Tjerk Button lähetetään minulle hyvä vihje lyhyellä toteaa MIDI-versio huuliharppu lyhyt ääni, sitten hyvä kärki, että "A cheerful jo varhaisessa vaiheessa huuliharppu versio eikä aiempia kappaleita piano version.

Der Vagabund ja Lise tanzt
Minulla on edelleen kesken sen landlersfeer kuten näette nämä kaksi numeroa. Se on niin hyvä, että se on hiljainen vauhti. Tämä yhdistelmä puhuu minulle. In "Der Vagabund" Minulla on ristiriidassa kanssa pitkän matkan, jossa toteaa esiintyä (jopa hengitys).
"Lise Tanzt" on palanen, mitä pidän erittäin kaunis ääni ja ainakin päähäni, jumittuu.
Taas minulla on midi-tiedosto pianolle laittaa lyhyen toteaa ääneen. Haittana on se, että pitkällä pähkinä ole niin hyvä ulos. No, midi on hyötyä, mutta myös sen rajoituksia. Jos todella haluat tietää, miten se on hyvä, suosittelen sinulle tilata CD ostaa.

Lise ja Goldmund
Se on ollut jonkin aikaa, koska olen itse kysymykseen, kun soitat seurata Mazurka, joka polkka tai landler. Olen nyt askeleen pidemmälle. Internet on erinomainen opettaja, joka tiedonhaluinen mielessä. Joten Löysin kaunis sivuilla René Senn (Olen lisännyt hänet vasemmalle, hän kutsui Alppien tyyli Volksmusik). Tässä on joukko maan viljelijöitä, usein kaksi, minusta hyvä idea, mitä landler ääneen. Ne olivat minun inspiraation Lise ja Goldmund. Nimikkeet tulevat Herman Hessen kirjan "Narcisse ja Goldmund. From Lise on myös puoli osapuoli on saatavilla "olla yhdessä". Intendance Gens laskea edellisen numerot, melodian ei huuliharppu mutta pianoa soitti midi-tiedosto. Syynä on se, että toteaa lyhyesti kaunein ääni ja huuliharppu kuulostaa liian paljon venytetty.

Perjantaisin ja yksi walsje varten Agaath
Joskus säveltää kappaleen, En edes ajatus siitä, miten se pitäisi kutsua. Sitten odota rauhallisesti tyttäreni koulusta on Rosa. Kun hän on valmis hänen innostunut tarinoita ystäviä, paperit ja niin pyydän häntä kuuntelemaan. "Ei nimi, eikö? Than yleensä vastata katso, että linja minulla on minuutti. Kuinka he tekevät niin en tiedä, mutta joka kerta, kun ne tulevat sopiva nimi, en koskaan voisi ajatella. Tällä kertaa se oli perjantai . Harvinaiset otsikko ottanut niitä, mutta hän oli melko hyvä.
Varo, että toiseksi viimeinen toimenpide kolme perusasiaa bassoa soitti FC ja A: n viime vain grondbas F. Viimeinen kävellä.
Agaath on ystäväni, ja kun minä olen aina langsga sen minun trekharmonica niitä. Vaikka nauttia kupin kahvia he haluavat kuunnella sävellyksiä. He luulevat, että olen aina toivonut, pysäkki soi, että ovat todellisia faneja! Viime aikoina hän oli iloisesti yllättynyt, että minulla on numero, jonka tehtävänä oli. A lovely cheerful yksinkertainen laulu ajattelin, että se sopii hänelle. Olen nyt töissä puoli osapuoli esittää, mutta ei ole vielä valmis. Liitetty valokuva tekee Agaath häntä kotiin, pelaa minun Hohner Club IIIM ylellisyyttä.

Adios
Olen silti vain on tango ilmakehään. Otsikko tuli minulle, kun olen pala afhad ja kerran on ollut. Ehkä otsikko ei ole ainoa oikea valinta tämän laulun, mutta ääneni, koska olen huomannut, että siellä on tilaa muille sävelmiä. Ja käytännössä sitä, että kaikki muut musiikkia emerge minun huuliharppua. Aika näyttää!

Ja La Chica esta bien
Joskus olen iltapäivällä (ja nautti), jotta se korjailla. Kaikenlaisia puoli-linjat, hullu ajaa 3 / 4, 4 / 4 ja 2 / 4. Jos minä päivänä nähdä kaikki nämä luvut (mitä nyt kirjoittaa vanha kirjanpito schriftje minun poika) I eivät usein ymmärrä, mitä olen yrittänyt. Mutta usein ne ovat tapa jotain uutta. Jos siellä oli kaikki ne numerot ensimmäinen rivi La Chica. Ja kun yleensä muutaman ensimmäisen kertaa pelin, loput ovat sanomalla takaisin. Vaikka yksi päivä En luku edelleen.
Esta bien tuli samana päivänä samaan aikaan, ja oli hyvä, mikään ei muuttunut. Ilmeisesti se on kaikki päähäni, jotta työ voidaan tehdä ennen todellista tulosta.
Niille, jotka kulkea on tullut soittaa bassoa on Esta bien ehkä hieman helpompi versio, koska voit aloittaa kaksi muistiota neljästä syystä. Sitten rytmiä bassoa helpompi pelata. Jo nyt minulla on mp3-versio ja PDF-version liitteenä your basso tarvittaessa käsi auttaa.
Otsikot molemmat asiakirjat ovat uudelleen Espanjan kurssikirjat minun tyttöystävä tulossa.

On tullut ja walsje A F
Jos lapsi voi olla niin onnellinen, kun minun trekharmonica musiikkia, joka liikkuu minua ja on edelleen tango. Kaikki täällä kotona, laulun nimeltään unet, niin usein olen ollut. Tyttöystäväni on koskaan seurasi luonnollisesti espanja, sen työkirjoja Löysin kaunis nimi on tullut, tulet. Koska minulla oli vielä kauniimpi osastoihin, nyt, että tango on edelleen luoda. Koska baspatroon mikä on epätavallista, mutta erittäin mukavaa, minulla on mp3-ja nuottilehdet versio, johon on lisätty basso.
A walsje F on kuten otsikko antaa ymmärtää, täysin kirjoitettu F. Joten kaikki merkinnät toisella rivillä. Erityisesti niille, mausteinen tango löytää mukavan helppo pala.

Aravena ja uudelleen
En ole koskaan tiennyt, että nopeasti kappaleita on niin hyvä olla. Se ei koskaan tapahtunut minulle korkea pitää jokaisen tuoreen licking vielä kerran jossakin merkintä. Siihen asti olin säveltämään. Nyt voin räätälöidä sopiva ja minun valmiuksia. Aravena (nimetty merkin siitä kirjoissa Isabel Allende, Etelä-amerikkalainen kirjailija) rolled minun trekharmonica täsmälleen, miten pelaat. Ei aavistustakaan, mihin saan pois!
Ensimmäinen sääntö "One more time" I pelataan päivässä, että minulla on tiettyjä käsi pelattiin. Yöllä olin että virittää vielä päähäni. Syy minun tehdä täydellinen pala sitä. Nyt olen viheltämistä jopa säännöllisesti, missä olen. Joten tiedä mistä aloittaa, tämä virittää vielä päätäsi!

Carmelita ja Soleil couchant
Texmex kuten musiikkia edelleen innostaa minua. Carmelita tuli aurinkoinen päivä minun trekharmonica ulos.
Viimeinen lomaviikko Olen asunut Uudessa-Seelannissa. Kuten olen kävelyn kaunis kesä illalla poikani pitkin rantaa ja näki auringon mennä. Tunnelma olen yrittänyt kuvaavat Soleil couchant.

Happy tyttöjen ja Toista veden
Kun kolme täyttä arkkia kirjoitettu ilman suuria vuoksi tein myöhään yöllä tämä iloinen laulu. Seuraavat iltapäivällä olin kuullut, että kolme tyttöä, että en accordeonles. Paljon gegiebel ja naurua, mutta otsikko he eivät voineet kuvitella. Voi, mutta olin itse keksitty: Happy tyttöjä.
Tyttäreni istui vieressäni MSNnen kun se midi-tiedoston viimeinen kokoonpano oli kuultu. Ne oli idea otsikko: Pelaaminen, vesi. Luulin lisää purjehtiviin vene. Ei, se oli "Toista vesi sovi ja ..." Isä, olen tekemässä, niin tiedät .. että varmasti? ".

Summer in the mountains, Eva geht nach haus ja ottaa kärsivällisyyttä.
Sivuilta on huuliharppu corner Löysin kaunis balladi "Schultze saa blues." Jos haluat jotain kaunista olen (vielä) ole. Se innoitti minua Landler "Kesä vuoristossa." Vaikuttaa siltä, ei ole mitään keinoa paitsi ensimmäinen merkintä. No miten inspiraatio toimii, minulla ei ole aavistustakaan, mutta se toimii.
Kun samalla tyylillä, eli Saksan ja Itävallan Folk on Eva geht nach Haus ". Se näyttää Mazurka. Joku, joka on ymmärrystä, vain sähköpostia minulle, mitä perusteita on Mazurka ja polkka.
Samana päivänä, että edellä mainitut numerot rullattiin minun kynä Minä tapoin ranskalainen laulu, joka jonkin aikaa minun kansio ja I slingerde noin mutta ei ulos. Monta kertaa olen yrittänyt tehdä tässä asiassa ilman menestystä. Mutta tällä viikolla se oli osuma ajattelematta I soitti ensimmäisen toteaa tämän laulun minun Huuliharppu Club ja käveli loput ovat "sanomalla" takaisin. Nopeasti, olen tehnyt, sillä te tiedätte olet menettänyt sen uudelleen. Otsikko puhuu puolestaan: prendre Patience (kärsivällisyyttä)

Parade ja Circus Circus on Pieterburen
Omat lapseni halusi tänä kesänä jälleen sirkuksen koulun osaksi Pieterburen. Yksi niistä tekijöistä oli päivittäin suorituskyky sinetti lastentarha. Joidenkin vanhempien on "sirkus bändi" muodostettu. Hieman ennen sirkus viikolla Minulla oli Huuliharppu Club tanssi kirjoitettu D-molli (myös Huuliharppu Club). Tämä osoittautui erittäin sopiva tanssi kaikkien säädösten pelata (yleisö romu onneksi pitkin). Olen hieman muunnettu tweerijer ja on nyt Pieterburen Circus. Paikan päällä, minulla on yksinkertainen marsje tehty (mitä ei ollut havaittu minun valikoima). Pienimmille lapsille, welpjes olivat marching on paraatin niiden zeehondenact tehdä, oli sopiva musiikki. Circus Parade oli suuri menestys, että koulu voi olla yksinkertaisuus. Käytössä valokuvan näet "orkesteri" in action!

Tampico ja Sommer aufs Land
Kaksi hyvin erilaisia kappaleita, jotka ovat seurausta kokeita. Minulla on oma tyyli vielä löydetty, ja olen avoin kaiken. Vuonna Tampico olin innoittamana Cajun musiikkia. Sommer aufs Land (a landler) toteaa peräisin Saksan Folk.

Pour ma Cherie ja Rosa Ma Fille
Olen ollut tämän laulun minun rakastaa yksi päivä, että meidän oli aurinkoinen puutarha istumaan, mutta kylmänä, että talo oli etsinyt. Ne katsoi minua ja minä vain tiesi otsikko minun lauluni.
Tyttäreni, joka oli todistamassa mutta silmämme oli menetetty, oli kaunein laulu En ollut koskaan tehty. Valitettavasti minulla oli otsikko jo omistettu rakkaani. Mutta hieno kohteliaisuus vietellä minulle yhtä kaunis laulu erityisesti tyttäreni.

Mazurka III M ylellisyys ja Desire
Kesäkuussa 14 Olen saanut trekharmonica jonkin aikaa kun olin etsimässä. A Hohner Huuliharppu Club, että IIIM de luxe. On olemassa tarina liitteenä, josta olen vielä kertoa aikaa. A nailer Olen hyvin onnellinen. Haluan ensin kappaleet ovat jonkin verran löysä pelata kirja Mark Sohngen tutustumaan uuden liekin minuun ja luonnollista, että inspiraatio on Mazurka että olen sopiva nimi. Kuten usein tuli tämän jälkeen sujuvaa cheerful vaatimattomampi numero yksi kappale uudet trekharmonica. Kuten nimikin sovelletaan ainoastaan tilauksesta.

Mene nukkumaan, .....
Näistä numeroista löysin minun inspiraation toimia saksalaiset sotilaat. Hän soitti hänen harmonikka on kaunis laulu "keltaiset ruusut", jonka Ry Cooder, ei ole koskaan ennen kuullut. Jos joku teistä tämän numeron, mail minua, koska minulla on epämääräinen, mutta melodia päässäni. Että melodia inspiroinut minua kirjoittamaan kaksi lullabys (slaapliedjes). Mene nukkumaan, minun litle tyttö tekee etäisyyttä, muistuttaa, että kehtolaulu, jonka Mozart.
Mene nukkumaan, pikku kulta on myös pdf-tiedosto 2,5 rijer tehty. Mail minulle jos haluat.
Tänään sain MP3tje määrä Ry Cooder, kiitos Wim!

Yvon, Sophie ja Pour Emmely
"Ranskan taistelu," kappaleen välisillä reiteillä on erittäin houkutteleva. Yksi näistä harrastajia oli Emmely, hyvä ystäväni. Erityisesti häntä, olen kappaleen kirjoitettu samalla tyylillä, joka on nopea, joka sopii hyvin hänen kanssaan. Hän oli hyvin onnellinen ja kokeilla sitä hänen huilu soi. Pian kuulen tulos (jatkoa seuraa! Katso seuraava sivu)
Kun Ranskan äänestyksen tulos on sanonta "vielä enemmän minun trekharmonica. Yvon ja Sophie ovat tulosta.

Seuraa Pour Emmely.
Äskettäin yksi niistä kuuman kesän päivää pelaa hänen kaunis puutarha Emmely hänen numeronsa minulle. Wonderful omasta koostumus on huilu voi tulla kuulluksi. Emmely ei ole vieläkään tyytyväisiä tulokseen, oh yes.

Mien Limburgsche laind
Olen syntynyt ja kasvanut Limburgissa, mutta elää niin kauan uudelleen länteen kuten olen koskaan asunut etelässä. Tämä laulu on Oodi kotimaani. Löysin minun inspiraation monia kappaleita, jotka float kautta muistiini ja olen usein kuullut noin karnevaali aikaa. Kauniita balladeja ja valsseja joka bezongen elämää kaikissa sen rikkaus.
>  vaihda      
   Ehdota parempaa käännöstä
Google Etusivu - Tietoja Google-kääntäjästä

©2009 Google

klezberg

Lainaus käyttäjältä: Armando Bugari - 15-04-2009, 18:30:49
Laitoin käännöksen tähän myös, koska tekstitiedostona se ei vie serveriltä juurikaan tilaa:

Tuossa on jotain tuttua, pitäisikö tuosta ymmärtää jokin vihjaus. Tietysti pitkät kirjoitukset vievät enemmän tilaa serveriltä, mutta isompi ongelma usein on että tekstin pituuden kasvaessa sisältö ei lisäänny, usein käy jopa päinvastoin. 

Armando Bugari

Lainaus käyttäjältä: klezberg - 15-04-2009, 19:03:31
Lainaus käyttäjältä: Armando Bugari - 15-04-2009, 18:30:49

Tuossa on jotain tuttua, pitäisikö tuosta ymmärtää jokin vihjaus. Tietysti pitkät kirjoitukset vievät enemmän tilaa serveriltä, mutta isompi ongelma usein on että tekstin pituuden kasvaessa sisältö ei lisäänny, usein käy jopa päinvastoin. 

Sisältöhän tuossa niin hauska olikin, kaiken tämän foorumilla olevan tekniikka-keskustelun sijasta. Säveltäja kertoo valssiensa syntytarinoita. Vähän herkkyyttä kehiin panssaridivisioonalle!. Haitarinsoitto on parhaimmillaan taiteentekemistä.

risto

Lainaus käyttäjältä: Armando Bugari - 15-04-2009, 20:45:12

... Sisältöhän tuossa niin hauska olikin, kaiken tämän foorumilla olevan tekniikka-keskustelun sijasta.

Aivan mainiota soopaa. Itse joskus koittanut jotakin muuta ja ihan samanlaista. Tovottavasti kukaan ei opettele suomea Googlesta.  :D