Suomen Harmonikkaliitto

4-äk Giulietti harmonikka pienempään ja kevyempään

Aloittaja oki, 19-08-2014, 12:38:09

« edellinen - seuraava »

oki

Moi
Olisiko kenelläkään omakohtasta vinkkiä ?
Pitäisi vaihtaa Giulietti f 115c , pienempään ja kevyempään harmonikkaan. Jota voisi myös tyttäreni soittaa. Nykyinen on liian iso ja vähän turhan painava.
terv: Oki

olli

Omakohtaista vinkkiä kevyistä peleistä ei ole (muuta kuin tuo Kouvolan Kravatti 8,5 kg).  Hanuri-lehden mainoksista tuli esiin merkki "Serenelliini", pelit näyttävät olevan 7,7 kiloisista 8,7 kiloisiin.  Merkistä ei ole kokemuksia.  Itse olen tykästynyt Bugariin - nykyinen on Bugari Silver Plus Cassotto.  Bugari Maestro on ilmeisesti kevyempi peli.
Ei tämä Silverikään ole raskas, kun on oikeat "lantioremmit"! ;D
Tulipahan mainosta ;)
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

htoyryla

Lainaus käyttäjältä: olli - 19-08-2014, 17:47:52
Omakohtaista vinkkiä kevyistä peleistä ei ole (muuta kuin tuo Kouvolan Kravatti 8,5 kg).  Hanuri-lehden mainoksista tuli esiin merkki "Serenelliini", pelit näyttävät olevan 7,7 kiloisista 8,7 kiloisiin.  Merkistä ei ole kokemuksia.  Itse olen tykästynyt Bugariin - nykyinen on Bugari Silver Plus Cassotto.  Bugari Maestro on ilmeisesti kevyempi peli.
Ei tämä Silverikään ole raskas, kun on oikeat "lantioremmit"! ;D
Tulipahan mainosta ;)

Mulla on Serenellinin tekemä "lasten malli", viisikiloinen, 2 äk ilman vaihtajia. Olen ollut niin tyytyväinen että on käynyt mielessä hankkia vähän isompikin peli samalta firmalta tuon Bugarin Juniorfisan tilalle. Jostain syystä en ole niin ihastunut noihin Bugarin soundeihin.