Suomen Harmonikkaliitto

Soittelut nuotiolla

Aloittaja olli, 03-07-2014, 16:03:39

« edellinen - seuraava »

olli

Soittelin eilen muutaman tunnin kodassa, jossa oli savua kodan keskellä palavan "nuotion" ansiosta. No haitarin palkeet "imevät" tätä savun tuoksua. Nyt tein projektin: kuistilla improvisoin "masterit" päällä täysillä. Vaimoni avustuksella harjattiin palkeet. Viimeistelynä "pled"-rievulla pyyhin koko pelin! Saa nähdä lähtivätkö savun hajut.
Ps. Vuosi sitten Ylläksen leirillä oli ensimmäinen "kotakokemus". Olisi pitänyt ottaa opiksi.
Ps2. Pitäisiköhän hommata vielä yksi peli noihin "nuotiosoittoihin"! ;)
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

ftamt

Toivottavasti kipinät ei osu selluloidipintaan, sillä se on tehty hyvin tulenherkistä ainesosista.Moni selluloiditehdas on
palannut maantasalle.Tosin vahetessaan tämä muovilaatu muuttuu vähemmän vaaralliseksi.Jollen väärin muista,
niin yhtenä raaka-aineena on käytetty nitroglyseriiniä.Pitäisi ehkä tarkistaa asia ennen kuin menee pelottelemaan
lajitovereita.Olen kyllä kokeillut pienen palan polttamista tulitikulla ja kyllä se syttyy kuin ruuti ja palaa muutamissa
sekunneissa olemattomiin.
Toivo

olli

Ei ollu kipinävaaraa ;)  Olin kaukana siitä kodan keskustasta.  Savun haju kuitenkin tarttuu kaikkeen. ;D

PS.  Laita Toivo uusi kuva profiiliisi.  Näkyy vain se "rasti" kuvan kohdalla!  :D

eikkajuhani

Noin tuli tehtyä myös tuolla Ikaalisten Toivolan saaressa !  Kodassa soiteltiin viiden miehen porukalla, sitten niin viimeisen päälle lujaa, lienee parin kilometrin säteellä kuulunut !
  Nythän Olli saisit minulta, - edullisesti - sellaisen ´savusukellushanurin` merkki on edelleen .... Barcarole  4 äänikertainen, ihan soittokuntoinen peli.
  Itseäni harmittaa kun tässä on lipumassa ulottumattomiin tosi helmi; Kouvolan kultahäkki/lohenpyrstö kerrassan siisti hanuri, hyvässä vireessä ja todella hyvin pidetty..... lähtee aamulla kohti Turkua !  Naapuri muuttaa ja hanuri myös.  :) ;)

Vaan eipäs lähtenytkään, Luojan kiitos !  Nyt tuo kultahäkki lepää omassa laatikossaan ja minun omistuksessani, voe herranjestas......!!! Joskus se Onni potkii... :) :) :) :D :D :D ;)

Eikkajuhani   
Onnellinen on se joka omistaa toimivan hanurin...tai jopa pari...

olli

Etsinnässä edelleen edullinen ja kevyt mökkipeli.  Kalevassa oli ilmoitus 3-äänikertaisesta italialaisesta näppäinpelistä.  Myyjä ei osannut merkkiä kertoa, mutta sanoi sen olevan raskas.  Näin tuo kauppa jäi syntymättä, vaikka hinta ei päätä huimannut.  Joten, etsitään edelleen :D

Johan

Lainaus käyttäjältä: eikkajuhani - 05-07-2014, 22:40:09
  Noin tuli tehtyä myös tuolla Ikaalisten Toivolan saaressa !  Kodassa soiteltiin viiden miehen porukalla, sitten niin viimeisen päälle lujaa, lienee parin kilometrin säteellä kuulunut !
  Nythän Olli saisit minulta, - edullisesti - sellaisen ´savusukellushanurin` merkki on edelleen .... Barcarole  4 äänikertainen, ihan soittokuntoinen peli.
  Itseäni harmittaa kun tässä on lipumassa ulottumattomiin tosi helmi; Kouvolan kultahäkki/lohenpyrstö kerrassan siisti hanuri, hyvässä vireessä ja todella hyvin pidetty..... lähtee aamulla kohti Turkua !  Naapuri muuttaa ja hanuri myös.  :) ;)

Vaan eipäs lähtenytkään, Luojan kiitos !  Nyt tuo kultahäkki lepää omassa laatikossaan ja minun omistuksessani, voe herranjestas......!!! Joskus se Onni potkii... :) :) :) :D :D :D ;)

Eikkajuhani   

Onnittelut Eikka - Juhani!

Kultahäkki on kultaa, olen ostanut omani jo 49 vuotta sitten ja se palvelee edelleen moitteettomasti, tosin on aina ollut heiman ahnas on ilmalle, mutta saa sen kernaasti anteeksi.

Johan