Suomen Harmonikkaliitto

Kun kesä on mennyt

Aloittaja poikkikulma, 12-02-2013, 23:27:42

« edellinen - seuraava »

poikkikulma

Mahtaisiko löytyä tuohon nuottia ihan sitä Vesterisen soittamaa alkuperäistä versiota , onhan se tuolla juutuupissakin Vesterisen esittämänä tuo bassopuoli vaan on huonolla kuulolla vaikeaa erottaa ettei saa niistä selvää . Toinen toivomus olisi Onni Laihasen Ota Myös Sydämein . Osoite löytyy tuosta rohviilista ::)

olli

Laitoin tulemaan, saapuivatko perille?  Sähköpostiosoitteesi on "piilotettu", joten ei näy profiilissasi.  Mulla oli kuitenkin rekisterissä yksi osoite "poikkikulmalle", joten lähetin siihen! :D :D
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

Helari

Tervehdys !

Sopiiko Olli, jos lähetät Kauttuankin suuntaan myös nämä Suomalaisen Harmonikkamusiikin Helmet.
Sinulta taitaisi löytyä Talvimyrskystäkin mukava sovitus, tekisi tavattomasti mieli pyytää vielä sitäkin, mutta kun ujostuttaa ottaa puheeksi...  :)

Hyvää Ystävänpäivää kaikille Vapaalehdykän muillekin kavereille !
terv.  Helari
( sp-osoite profiilissa )

poikkikulma

Suurkiitos Ollille nuoteista  :D tulivat perille molemmat nytten ja ovat hyvin selkeät lukeakin . Samalla toivotan niin Ollille kuin kuin kaikille muillekin täälä alueilla . Sydämellistä ystävänpäivää , Terveisin Poikkikulma ;D

olli

Talvimyrskyt on hieno kappale, mutta sitä nuottia mulle ei ole vielä siunaantunut, vaikka koneella on jo 230 nuottia!  En ole kerännyt erityisemmin nuottivihkoja.  Dallapèt ovat poikkeus - niitäkin on vain muutama.

Kouvola 60

Hei!
Tuo menneen kesän nuotti kiinnostaisi kovasti minuakin.
Vaikka uusi kesä on kai jo piankin käsillä...
Kiitos jo etukäteen,
Kouvola 60.

olli

Kouvola 60

Kiitos nopeasta palvelusta.
Näitä "vanhojen" hienojen sävellysten nuotteja kun ei normaaleilla markkinoilla näy, on onneksi tämä verkosto.
Kouvola 60.

olli

Joo, olen monta kaunista sävellystä täältä löytänyt - palvelen mielelläni, mikäli toivottu nuotti multa löytyy :D

Hannu S

Hei Olli, laitatko minullekin tulemaan. Olen sitä soitellut aikoinaan paljonkin, mutten nuotteja ole siihen nähnyt - voisi vaikka kokeilla uudelleen oikein soitettuna. Kiitos

olli

Hemminki

Minuakin kiinnostaisi "Kun kesä on mennyt".

Hemminki

olli

Jambalaya

Heisulivei!
Helarille lähti Talvimyrskyjä-nuotti. Laittaisitko jakoon, jos joku muukin sattuisi nuottia kyselemään kun itse olen lähdössä huitsin nevadaan, jossa kännykkäkin kuuluu kun seisoo tarkalleen määrätyssä paikassa päätään kääntämättä!

Hemminki

Hemminki kiittää nuoteista.

olli

Lainaus käyttäjältä: Jambalaya - 16-02-2013, 12:50:03
Heisulivei!
Helarille lähti Talvimyrskyjä-nuotti. Laittaisitko jakoon, jos joku muukin sattuisi nuottia kyselemään kun itse olen lähdössä huitsin nevadaan, jossa kännykkäkin kuuluu kun seisoo tarkalleen määrätyssä paikassa päätään kääntämättä!
Voiskos helari lähettää ne myrskyt mullekin :D

Helari

Hei Olli !

S-postissasi myllertää Talvimyrskyjä  ;)

terv.  Helari

olli

Kiitän :D Nuotit ovat selkeät ja jopa sormitukset (joita luonnollisesti voi sitten tarpeen tullen soveltaa).  ;)

karit

Lainaus käyttäjältä: olli - 16-02-2013, 15:14:23
Lainaus käyttäjältä: Jambalaya - 16-02-2013, 12:50:03
Heisulivei!
Helarille lähti Talvimyrskyjä-nuotti. Laittaisitko jakoon, jos joku muukin sattuisi nuottia kyselemään kun itse olen lähdössä huitsin nevadaan, jossa kännykkäkin kuuluu kun seisoo tarkalleen määrätyssä paikassa päätään kääntämä

saiskos vielä sen talvimyräkän nuottia helarilta, kiittäsi kovasti, terveisin karit,

maukka

Olisko mahdollista saada huotit tähän kivaan valssiin. Vaikka kesä ei olekaan vielä ohitse.