Suomen Harmonikkaliitto

nuotti

Aloittaja pillimees, 07-03-2012, 19:47:51

« edellinen - seuraava »

pillimees

Tervehdys!
Oliskohan kellään Paula Koivuniemen esittämän perhonen kipaleen nuottia, introineen ja väli soittoineen? Jos niin [email protected] KIITOS.

ftamt

Kappaleen alkuperäinen nimi on Yöperhonen ja sen levytti Onni Laihasen vaimo Iris Kangasniemi 1950-luvulla. Kannattaa siis etsiä 1950-luvun nuottia tällä nimellä.
Toivo

olli

Jos tuo "yöperhonen" lentää tänne, niin minä haluan kanssa!
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

pillimees

Lainaus käyttäjältä: ftamt - 07-03-2012, 21:43:55
Kappaleen alkuperäinen nimi on Yöperhonen ja sen levytti Onni Laihasen vaimo Iris Kangasniemi 1950-luvulla. Kannattaa siis etsiä 1950-luvun nuottia tällä nimellä.
Toivo
Niin on levyttänyt mut haluaisin nimen omaan Koivuniemen version! Siinä kun on tuo intro ja välisoitto erilainen kuin tuossa alkuperäisessä ja rytmi on muutettu tangosta beat pohjaiseksi.Istuu mun mielestä vähän paremmin...! Kerhossa vedellään beguinekompilla mut makunsa kullakin!

olli

Lainaus käyttäjältä: olli - 07-03-2012, 22:47:05
Jos tuo "yöperhonen" lentää tänne, niin minä haluan kanssa!
Kuuntelin youtuubista Kangasniemen version ja hienolta kuulosti.  Myös Paulan alkuperäinen on hyvä tulkinta.  Säveltäjänkin nimi selvis googlettamalla eli Heikki Littu.

MarkkuF

Ahvenaisen Harmonikat soimaan kirjassa (muistaakseni nro 12) on tuo nuotti ja beguine kompilla. Aikas hyvä nuotti.

Dragspel

Pillimees ja Olli, postilaatikoistanne pitäisi löytymän tuon Paula Koivuniemen levyttämän version nuotit.

MarkkuF

Toivottavasti en lähettäny samaa

pillimees

Lainaus käyttäjältä: MarkkuF - 09-03-2012, 20:21:58
Toivottavasti en lähettäny samaa
Kyllä on eri paperit ja hyvät onkin! Kiitosta vaan,kylä kylä nyt lähtee perhonen liitoon..!

olli

Sain molemmat Paulan perhoset.  Kiitän lähettäjiä. Vielä kun löytyisi se Yöperhonen tangona. :D

olli

Rumba Beguine "Perhonen" tuli käsiteltyä Ämmänsaaren leirillä viikonloppuna.  Intro jäi vielä läpikäymättä.  Siis treenaamaan vaan! :D