Suomen Harmonikkaliitto

Tuusulan polkka

Aloittaja Urkuhaitari, 26-01-2012, 01:26:23

« edellinen - seuraava »

Urkuhaitari

Terves!

Olen siis etsiskellyt Tuusulan polkan nuotteja tässä hetkisen aikaa mutten ole löytänyt mistään :/ joten,voisiko joku viisas kertoa mistä mahdollisesti saisin ko. nuotin tai joku jolla jo tämä nuotti on niin viitsisitkö ottaa yhteyttä jos haluat lähettää minulle ko. nuoin niin annan s-posti osoitteeni!

Kiitos!

Jimi

Kuikka

Moro

Kirjaston haulla löysin ainakin kaksi teosta joista löytyy ko. kappale.

- Kimmo Mattila, Harmonikan ABC (osa A)
- Seppo Leino, Harmonikkakerho

- Marko -

Pukari

Lainaus käyttäjältä: Urkuhaitari - 26-01-2012, 01:26:23
Terves!

Olen siis etsiskellyt Tuusulan polkan nuotteja tässä hetkisen aikaa mutten ole löytänyt mistään :/ joten,voisiko joku viisas kertoa mistä mahdollisesti saisin ko. nuotin tai joku jolla jo tämä nuotti on niin viitsisitkö ottaa yhteyttä jos haluat lähettää minulle ko. nuoin niin annan s-posti osoitteeni!

Kiitos!

Jimi

Jos et illalla ole vielä saanut ko nuottia, niin etsin sen sulle. Nyt päivällä ei aikaa ja noita kansioita melko monta selattavana.

olli

Löytyy nuotit Tuusulan polkkaan F-duurissa sekä yhdelle että kahdell haitarille!  Ilmoita osoite niin lähtee välittömästi!  Löysin vielä "amerikkalaisen" Jonny Loken sovituksen kirjasta V. Vesterinen ja Georg de Godzinsky Hamonikkakoulu.  Loke oli sovittanut polkan As-duuriin, mutta transponoin senkin f-duuriin.  Joten sekin tulee, voi vertailla!
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!