Suomen Harmonikkaliitto

Vapaalehdykkä laajenee

Aloittaja Viljo, 21-12-2022, 13:15:58

« edellinen - seuraava »

Viljo

Hei kaikki!

Vuoden vaihteen Vapaalehdykkä laajenee. Youtubeen on nyt muokattu minun henkilökohtaisesta vanhasta ja epämääräisestä videotilistä Vapaalehdykkä-kanava https://www.youtube.com/@vapaalehdykka1 Kyllä. On tuo ykkönen tuossa perässä, kun pelkkä vapaalehdykkä-sana ei ollut käytettävissä. Sinne on tarkoitus alkaa tuottaa säännöllisesti materiaalia suomeksi. Mitä - se selviää sitten ensi vuonna, kun on saatu välineet hankittua ja viimeisteltyä suunnitelmat valmiiksi.

Englanninkielistä harmonikan korjaamiseen liittyviä asioita puolestaan tuupataan eetteriin ensi vuoden aikana entistä enemmän ÝouTubeen @AccordionArtisans-kanavalle. Siellä on jo kolme videota, joiden avulla on vähän harjoiteltu.

Käykäähän tilaamassa kanavat haltuun.

Hyvää joulua kaikille!
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

Viljo

Ensimmäinen video pärähtää taajuuksille huomenna klo 6 aamulla. Laittakaahan kanava tilaukseen.

Teme

Mahtavaa Viljo! Malttamattomana odotellaan jo seuraavaa videota.
Weltmeister Supita, Paolo Soprani Professional Cassotto, Kouvolan Hopeahäkki casotto -79, Lasse Pihlajamaa Notes cassotto, Accordiola Camerano mussette, Kukkolan peli 50-luvulta, Sv Kujanen 50-luvulta, Joles Pelle Star -49

Viljo

Kiitos. Laittakaa vaan sinne kommentteihin, että millaisia videoita haluatte lisää. Tai saa niitä täälläkin laittaa. Mä oikeastaan olen yllättynyt kuinka paljon katselukertoja tuli yhdestä videosta, eikä käyrä näytä laskemaan päin ollenkaan. 1100 katselua runsaassa kahdessa vuorokaudessa.

Seuraava video tulee maanantaina tai tiistaina aamulla. Sunnuntaina kuvaan näillä näkymin. Kuun lopussa alkaa sitten se varsinainen rupeama. Alkaa nimittäin uusi podcast! Nimi julkaistaan sitten myöhemmin, kun saadaan tunnarin musat valmiiksi.