Suomen Harmonikkaliitto

SHS 2010

Aloittaja Viljo, 29-06-2010, 23:10:51

« edellinen - seuraava »

Viljo

Sata-Häme on alkanut Soida jälleen. Lähden aamulla matkaan ja vissiin sunnuntaina tulen takaisin kotiin. Tiedossa on ainakin, että öisin ei nukuta pitkiä yöunia.

Laittakaas tänne sitten vähän noita Hopeisen ja Kultaisen harmonikan mielipiteitä. Ne kuitenkin ovat ihan erilaiset tv:stä katsottuna kuin sitten paikan päältä. Itse en nyt tiedä, että menenkö katsomaan mtn erityistä konserttia. Ei ole ainakaan mielessä - vielä.

Olen sitten aika vähän netin päässä kun sinne menen, joten harvakseltaan saatan vastata tai olla vastaamatta.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

olli

Pannaan sitten tänne niitä mielipiteitä.

Hopeisen Janina Suihkola oli ylivoimainen, kuten kansakin äänesti 47 % äänistä.  On tuleva mestarisoittaja, jos vain intoa riittää.  Sympaattinen oli myös tämä 7 vuotias Bye-bye-polkan soittaja.  Hänellä on vielä matkaa mestariksi.

Kultaisen kilpailijat olivat mielestäni aika tasavahvoja, hyviä kaikki.  Eka kierroksen jälkeen en osannut valita ykköstä.  No sitten finaalissa oli kaksi erottuvaa mestaria.  Molemmat olivat voittaja-ainesta - suomalaisessa kilpailussa.  Sympatiapisteet voittajalle!

Tämänvuotisiin kisailuihin olin tyytyväinen, ei tullut pettymyksiä.

PS.  Juontajien turhanpäiväinen höpinä voisi jäädä vähemmälle. :D

Priimuksessa oli huikea kansainvälinen taso kahden parhaimman osalta.  Ei suomalaisella ollut asiaa lopputaistoon. 
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

Armando Bugari

Lainaus käyttäjältä: olli - 03-07-2010, 16:30:33
Pannaan sitten tänne niitä mielipiteitä.

Hopeisen Janina Suihkola oli ylivoimainen, kuten kansakin äänesti 47 % äänistä.  On tuleva mestarisoittaja, jos vain intoa riittää.  Sympaattinen oli myös tämä 7 vuotias Bye-bye-polkan soittaja.  Hänellä on vielä matkaa mestariksi.

Kultaisen kilpailijat olivat mielestäni aika tasavahvoja, hyviä kaikki.  Eka kierroksen jälkeen en osannut valita ykköstä.  No sitten finaalissa oli kaksi erottuvaa mestaria.  Molemmat olivat voittaja-ainesta - suomalaisessa kilpailussa.  Sympatiapisteet voittajalle!

Tämänvuotisiin kisailuihin olin tyytyväinen, ei tullut pettymyksiä.

PS.  Juontajien turhanpäiväinen höpinä voisi jäädä vähemmälle. :D

Priimuksessa oli huikea kansainvälinen taso kahden parhaimman osalta.  Ei suomalaisella ollut asiaa lopputaistoon. 

Katselin Areenasta äsken pikaisesti Hopeisen. Muutamia mielipiteitä tökkäsi heti - samoja kuin Ollilla. Janina Suihkola oli ihan omassa sarjassaan, juontajien höpinä ja tuomariston jäykät jutut aiheuttivat myötähäpeää, rekvisiitta ja yleensäkin ylöspano amatööriritasoa (mitä hittoa: Ransu).
- Soiton ulkopuolelta mielipide lasten vanhemmille: pienet tyttölapset varmaankin voisivat paljon paremmin ilman roskaruokaloiden tankkausta.

Viljo

Huomenta!

Tulin eilen illalla takaisin juhlilta. Tänään on kalenterissa sen verran paljon töitä, että voisin vaikka illalla kirjoittaa fiiliksiä yms. Jos ei tänne, niin sitten blogin puolelle.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!