Suomen Harmonikkaliitto

Reissumies-teatteriesityksiä tammikuussa 2010

Aloittaja Viljo, 02-01-2010, 21:41:57

« edellinen - seuraava »

Viljo

Unohtui tyystin tänne laittaa viestiä.

Kesällä olin soittelemassa siellä Naantalin teatterin näytelmässä Reissumies. 11 esitystä pidettiin tuolla vanhassa kaupungissa. Nyt tänään oli ensimmäinen näytös samaisesta näytelmästä sisätiloissa. Vielä on neljä näytöstä jäljellä. Esityksen esitysajat löytyvät www.naantalinteatteri.com Liput taisivat olla 7,5 / 10 / 15 euroa.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

Viljo

Nyt on näytökset takana. Yleisöä oli vähemmän kuin kesällä, mutta ottaen huomion markkinoinnin laajuus ja ajankohta, niin yleisöä oli ihan hyvin paikalla. Tänään taisi olla 67 katsojaa :-) Kaiken kaikkiaan olisikohan noin 300 ihmistä nähnyt Reissumiehen näissä viidessä näytöksessä. Viiminen veto oli minun mielestäni hyvä. Tämä oikein taltioitiin ja pian saan oman DVD:n muistoksi tästä näytöksestä.

Ensi kesänä sitten on tulossa Pirtua, pirtua -niminen näytelmä. Ihan tarkkaan ei ole vielä tiedossa esitysaikoja eikä tarkkaa sisältöäkään. Itse kuitenkin olen näillä näkymin soittelemassa siellä jos päivät vaan menee yksiin. Itse asiassa saattaapi olla vähän isompi kokoonpano kesällä. Sen verran tiedetään, että näytelmä ajoittuu kieltolain aikoihin ja viinan salakuljettamiseen.

Näytelmä pidetään todennäköisesti vielä valmistuksessa olevan kokoontaitettavan ja siirreltävän lavan avulla. Joten maaseutumatkailua tiedossa :-)

Väsy on nyt kuitenkin aika kova, niin voisin harkita jotain kevyttä puhdetta ja sitten nukkumista.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!