Suomen Harmonikkaliitto

Harmonikansoittokurssi / säestys

Aloittaja eikkajuhani, 26-04-2015, 18:08:51

« edellinen - seuraava »

eikkajuhani

Onko nimi, Seppo Lankinen  tuttu, hanurinsoiton opettaja ?  Hänen vetämänsä hanurikurssi sijoittuu tuonne syyspuolelle, 10. - 16. 11.  Paikka olisi Eläkeliiton Lehmiranta Salon kupeella. Hinnaksi tuolle kurssille on ilmoitettu - ei jäsenille 496, ja jäsenille 400 €.  Onko jäsenistöllä tietoa mahdollisesti aiemmilta kursseilta ja itse paikasta ?? Itse en ole koskaan käynyt missään eläkeläisten lomapaikoissa.   Tuo kurssi ei liene ison kynnyksen takana.  Mielellään kuuntelisin palautetta asiaan liittyen.   :) ::) ::) :)

Eikkajuhani
Onnellinen on se joka omistaa toimivan hanurin...tai jopa pari...

Johan

Paikka on tuttu, olin siellä soitonohjaajana pelimanniviikoilla muutaman viikon vuodessa seitsämän vuoden ajan. Viimeisen viikkoni tein marraskuussa 2014.
Niissä merkeissä myös Seppo tuli tutuksi, joskus olin talossa, kun kurssi oli menossa samaan aikaan ja joskus olen ollut myös kuuntelemassa kurssin konserttia näissä merkeissä.
Tunnen useita henkilöitä jotka ovat Sepon kursseilla käyneet ja kävivät myös pelimanniviikoilla soittamassa. Jotkut ovat olleet kursilla useampaan otteeseenkin.

Koulutuksessa on mukana aivan alusta aloittaneita ja myös jo pidemälle ehtineitä soittajia ja siitä välistä tietysti.  Joukko jaetaan tasoryhmiin ja kaikki pidetään aktiivisesti mukana, ja sitten tietysti kurssilaiset myös esintyvät talossa olevalle lomaväelle kurssin aikana.
Useiden tuntemieni kursilla käyneiden tarinoista olen saanut positiivisen käsitysen Sepon metodeista, rento meninki ja uutta opitaan järjestelmällisesti.

Talossa on ollut hyvät eväät, ja lomalaiset ovat hyvä yleisö.

Johan

eikkajuhani

Kiitos Johan palautteesta !  Alkaa vielä vähän enemmän kiinnostaa tuo Hanurikurssi ja eikä vähiten sen vuoksi, että paikka on myös mitä mainioin eläkeläisvaarin lomailuun. Tässä edelleenkin toipilaana harmittelen tämän vasurini osittaista toimimattomuutta.  Tuollahan voisin vähän joukon jatkona vaikkapa hioskella tuota, edelleenkin vaiheessa olevaa valssiani.
  Hinta ei ole kuitenkaan, tuolla Lehmirannassa mikään päätähuimaava, - 496 € joka kuitenkin sisältää puolihoidon, saunomiset jne.  Seppo Lankisesta annoit myös kuvan että olisi oiva vetäjä ko. hanurikurssille.
  Vahvasti harkinnassa...  :) :) :) ;)

Eikkajuhani
Onnellinen on se joka omistaa toimivan hanurin...tai jopa pari...

olli

Kuopion kylpylässä on toukokuussa (15.-17.5) Harmonikkaliiton liittovaltuuston kokous.  Seppo Lankinen kuuluu "johtoporukkaan" hallituksen varapuheenjohtaja.  Hän saattaa olla siellä mukana.  Tule Kuopioon.  Itse olen ajatellut olla paikalla (otan myös tuon Fantasian mukaan)! :D
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!