Suomen Harmonikkaliitto

Säestys puhtaalta pöydältä

Aloittaja olli, 13-04-2013, 17:30:19

« edellinen - seuraava »

olli

Nyt ovat Valto Tynnilän foksit "Ansarikukka" ja "Kevätlinnut" osaltani "valmiit"! :D  Päädyimme opettajani kanssa omanlaisiin ratkaisuihin - sovituksethan ovat osaltaan makuasioita.  Lähetin joillekin keskusteluun osallistuneille nuoteista pdf-versiot - en varmaan muistanut kaikkia.  Jos kiinnostaa, voin lähettää nuotteja enemmänkin.

Kun vielä oppisi ne soittamaan ;D  Ajattelin heinäkuun Ylläksen viikon leiriä - siellä saattaisi jopa oppia - ainakin toisen foksin :P
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

ftamt

Kiitos Olli nuoteista! En vain muilta kiireiltäni ehdi vietä tarkemmin tutustua näihin.
Toivo

Johan

Kiitokset Olli!

Luin viestin, mutta en vielä ole tutustunut liittesiin lähemmin sillä valmistelen tässä huomista "viihdytysturnetta". Olen lähdössä aamulla linja-autokeikalle soittamaan ja säestämään yhteislauluja, näillä keleillä voi paita kastua!
Mukaan lähtee vuosi sitten Amsterdamista linja-autokeikoille ostamani kolmiäänikertainen Vignoni, jonka kanssa sovin paremmin mellastamaan penkkien välissä. Perjantaina ulkoilutan sitten neliäänikertaista, kun lähden vesibissikeikalle samoihin puuhiin ja tilasta ei ole puutetta.

Johan

eikkajuhani

Lainaus käyttäjältä: olli - 03-06-2013, 16:03:46
Nyt ovat Valto Tynnilän foksit "Ansarikukka" ja "Kevätlinnut" osaltani "valmiit"! :D   keskusteluun osallistuneille nuoteista pdf-versiot - en varmaan muistanut kaikkia.  Jos kiinnostaa, voin lähettää nuotteja enemmänkin....

Hei Olli !
Tuo `Ansarikukka`voisi kiinnostaa myös minua, josko tuo olisi Sinulta saatavissa..
  Tässä sivussa olisi kiva tietää miten tämä nuottikirjasto-asia etenee, siis
olisiko jollakulla asiasta pientä tietoa ?? (Tarkoitan ettei Ollin ja kumppaneitten tarvitsisi toimia nuottikirjaston ylläpitäjinä)
Hyvää leiriä Ylläkselle..

eikkajuhani ::) :)
Onnellinen on se joka omistaa toimivan hanurin...tai jopa pari...

olli

Ne niin sanotut "valmiit" nuotit kaipaavat vielä hiukan hiomista! ;)   Opettajaltani tuli viesti, että pientä viilausta vielä kaipaavat :D  Ovat nämä versiot kuitenkin hyvä pohja :P

Viilattiin vielä hiukan ;D
"Lopulliset" nuottiversiot fokseista lähtivät porukoille! :D  Aiemmin lähetetyt voi laittaa vaikka silppuriin.

olli

Nyt on ollut menossa diskantin puolen sormien osuminen kohdalleen - eli sormitusten käsittely.  Alkaa jo Kevätlinnut osua kohdalleen - Ansarikukassa on pari tahtia vielä työn alla.  Maniskamiehen toive tai mulla tavoite alkaa hahmottua.  Ennen pitkää laitan youtuubiin esitykseni.  Eilen hioin Kevätlintuja pari tuntia, tänään saman verran Ansarikukkia.  Sitten alkaa basson saaminen mukaan.

Mulla on ollut tuo uusien kappaleiden harjoittelu sitä mallia, että ensin diskantti ja sitten basso.  Nyt nämä Valto Tynnilän foksit ovat "korvamatoina", ettei yöllä unta saa :D  Liekö hyvä merkki vai sitten ei ;)