Suomen Harmonikkaliitto

Ohje tapahtumien lisäämiseen

Aloittaja Viljo, 03-03-2009, 10:26:52

« edellinen - seuraava »

Viljo

Tapahtumien lisääminen foorumille tapahtuu kalenteriominaisuuden kautta. Lisäys tapahtuu ensin kalenteriin ja voitte valita, haluatteko lisätä aiheesta myös lyhyen tiedotteen tälle palstalle. Tämä on suositeltavaa, koska alue on helppo ja laaja tiedotuskanava. Kun lisäätte tiedotteen tälle palstalle, muotoilkaa otsikko seuraavasti: "päivämäärä, tapahtuman nimi". (esim. 14.4.09, Esimerkkitapahtuma).

On suositeltavaa, että lisäätte oman alueenne tapahtumia kalenteriin. Tapahtuman yhteyshenkilön on hyvä tietää, että onko hänen yhteystietonsa ilmoituksessa. Jos tapahtuman yhteyshenkilön yhteystiedot saa ilmoittaa, merkitkää sähköposti muotoon osoite[ät]domain.fi. Käyttäkää siis [ät]-merkintää ääkkösillä, koska tämä estää sähköpostirobottien toimintaa tehokkaasti (eivät tunnista ääkkösiä)
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

Viljo

Lisätään ohjeisiin vielä, että käyttäjien kannattaa itse olla aktiivinen näiden tapahtumien kanssa. Haitaritapahtumia on nimittäin enemmän kuin Hanuri-lehdessä on juttuja...
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!