Suomen Harmonikkaliitto

Langattomat Bluetooth kuulokkeet digihaitariin

Aloittaja Teme, 12-04-2019, 11:16:50

« edellinen - seuraava »

Teme

Kuulokkeilla soittaessa olisi mukavaa ja kätevää jos pääsisi kuulokkeiden piuhasta eroon. Mulla on ennestään jo bluetooth kuulokkeet ja mietin olisiko haitarin päähän bluetooth lähetintä saatavilla.

Katselin netistä että tämmöisiä bluetooth lähettimiä audio-liitännällä on olemassa. Tämän saisi kiinni digihaitarin audioliitäntään. Ebaystä niitä saa muutamalla eurolla. Onko kellään kokemusta?
Weltmeister Supita, Paolo Soprani Professional Cassotto, Kouvolan Hopeahäkki casotto -79, Lasse Pihlajamaa Notes cassotto, Accordiola Camerano mussette, Kukkolan peli 50-luvulta, Sv Kujanen 50-luvulta, Joles Pelle Star -49

maestro

Itsekkin sellaista miettinyt,mutta kokemuksesta nyky-elektroniikkaan,pelkään pahoin,että tulee haittaavaa viivettä äänessä. Seurauksena on ettei soitto onnistu. Olen rolandilla kokeillut digi-vahvistimen kautta kuulokkeilla,joka oli mahdotonta,haittaa kovin kun ääni tulee 0,5-1s myöhässä.......
"kouvolanpeli" Cassotto 50,"kultahäkki"maestro-58,roland fr-3sw

Teme

No tätä vähän pelkäsinkin. Olin lukenut ulkomaisia keskusteluja aiheesta ja samaa oli sielläkin sanottu.
Weltmeister Supita, Paolo Soprani Professional Cassotto, Kouvolan Hopeahäkki casotto -79, Lasse Pihlajamaa Notes cassotto, Accordiola Camerano mussette, Kukkolan peli 50-luvulta, Sv Kujanen 50-luvulta, Joles Pelle Star -49