Suomen Harmonikkaliitto

haitarin osto

Aloittaja jouni, 14-06-2015, 07:48:27

« edellinen - seuraava »

jouni

hei,olen ostamassa soittopeliä ja olis 2 haitaria jotka kiinnostas..siis kysympäs,josko täällä olis kyseisistä pelistä enempi tietoa/kokemusta..toinen olis kouvolan hopeahäkki casotto vm.82 ja toinen vaihtoehto olis dega maestro..kumpikin saman hintaisia.itse olen tämmön kotisoittaja,jotenka kumpi olis niin sanotusti helpohko soitin soittaa:).kiinnostas lähinnä paino/ja onko mitenkä persoilmalle,kosketinherkkä.ym ym. niin ja tärkein minkälaiset on sävelet  ;D`[email protected]

ftamt

Suosisin suomalaista. Kouvolalainen on hyvä ja herkkä soittaa. Hopeahäkit ja kultahäkit ovat hyvin soivia Kouvolan malleja ja kieletkin ovat hyvät.
Toivo

Johan

Minäkin päätyisin tuossa kaupassa Kouvolan kannalle, casottona se on vielä monipuolisempi saundimaailmaltaankin.
Minun ensimmänen Kouvolalaiseni on ollut käytössä juhannuksesta -65, eli palvellut jo 50 voutta, ja vuoden aikaisemmin yhtä pianistia. Soitin on edelleen täysin soittokuntoinen ja pidän erityisesti sen huippuherkästä kosketuksesta ja saundeista.

Johan

waltsu

Hyviä ovat varmasti kummatkin, samoin edelliset kommentit/vihjeet. Mä sanoisin, että osta molemmat, eivät ole hyvätkään hanurit nykyisin oriin hinnoissa. Sitten ratkaiset asian henk.kohtaisen kokemuksen ja tuntekuksen mukaan. Sillä Kouvolan casotolla on edelleenkin suuremoi status jatkokauppoja ajatellen.

jouni

jep,taidan kääntyä tuohon kouvolanpuolelle ;D..kiitoksia vinkeistä!!!