Suomen Harmonikkaliitto

Lasse Pihlajamaata Yle Teemalta Ti 26.7 klo 22.30

Aloittaja Teme, 26-07-2016, 15:35:16

« edellinen - seuraava »

Teme

Tänään tulee Yle Teemalta Lasse Pihlajamaa -ohjelmia klo 22.30 alkaen.
Weltmeister Supita, Paolo Soprani Professional Cassotto, Kouvolan Hopeahäkki casotto -79, Lasse Pihlajamaa Notes cassotto, Accordiola Camerano mussette, Kukkolan peli 50-luvulta, Sv Kujanen 50-luvulta, Joles Pelle Star -49

EP

Ainakin osa ihan ennennäkemätöntä itselleni, paljon nuoria soittajia ja nykyisin tunnettujakin taitajia nuorempana. Mielenkiintoinen historiikki Pihlajamaasta miten ura alkoi ja miten monipuolinen säveltäjä ja soittaja oli.
Toi konsertti-/ taidemusiikkipuoli oli hyvä muistutus semmonen kun usein jää kevyemmän musiikin varjoon.

olli

Hienoa, että YLE huomioi Lasse Pihlajamaan.  Olen aikoinani katsonut kyseiset ohjelmat ja nauhoittanut ne VHS-kasetille.  Ohjelmat ovat myös youtuubissa nähtävissä.  En siis katsonut ohjelmia Teemalta uudelleen.

Täälläkin on "taitettu peistä" Pihlajamaasta ja mm. Ahvenaisesta sekä heidän keskinäisestä suhteestaan elämäkertoihin ja omiin kokemuksiin pohjautuen.  Sekä Lasse että Veikko ovat molemmat edistäneet suomalaista harmonikkamusiikkia - tästä heille kiitokset!
Ellei tiedä minne on menossa, joutuu todennäköisesti jonnekin muualle!

Johan

Minä pysyin hereillä loppuun asti, olen kokenut ne kyllä aikaisemminkin ja nyt katselin hieman toisella oteella kuin ensimmäisellä keralla.
Piano pelin soittajana oli kiva nähdä myös Paul Norrbackin esiintyvän siinä muun vilinän ohessa.

Johan