Suomen Harmonikkaliitto

Harmonikkaristeily 2013

Aloittaja Viljo, 01-11-2012, 16:00:07

« edellinen - seuraava »

Viljo

Ensi kevään risteily siirtyy Helsinki-Tallinna välille.

http://www.satahamesoi.fi/risteily#.UJJx0RKYPsi

Mitä mieltä? Risteilyyn on aikaa noin 4 kk vielä, mutta monet ovat jo ostaneet liput. Vaikuttakko tämä suunnitelmiisi? Tekeekö hyvää vai tekeekö hallaa? Kerro mielipiteesi.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

patukarhu

Onko risteilyllä harmonikka esittelyjä? Viime risteilyllä ei ollut. Moni varmaankin jättää tulematta
risteilylle, ellei esittelyjä ole.

Viljo

Minulla on esittelypaikka varattuna, mutta kun varasin sen, niin silloin tiedossa oli vielä, että laiva on Tku-Tkh-Tku välillä. Toistaiseksi pidän paikan, mutta katson tilanteen kehittymistä.

Lisäys: muista jälleenmyyjistä yms. en tiedä.
Otsa kurttuun ja kädet hanuriin!

mlut

Harmonikkaristeily on sinällään tosi hieno ajatus. Olen ollut mukana viitisen vuotta, mutta aina on hieman häirinnyt sellainen 'vedetään tosta lonkalta vanhan sapluunan mukaan'-tunnelma  ja myöskin mielestäni viime vuosina 'osta sika säkissä' -ajattelu on lisääntyny järjestejän puolelta. Ei ole tietty pakko ostaa, mutta esimerkiksi sunnuntai-illan konserttiin myydään lippuja ennakkoon, vaikkei ohjelmasta tunnu olevan hajuakaan. Henkilökohtaisesti Hki-Tallinna sopii minulle hyvin, mutta ei ole kaukana siitä vaihtoehdosta, että kelluttaisiin satamassa. Toivottavasti tätä ainutlaatuista tapahtumaa ei mokata.

MarkkuF

Kyl jää myös meikäläiseltä väliin tällä kertaa, ei oikein innosta lähteä nuin kauas satamaa ko aina ennen lähtenyt tuosta ''nurkalta''   ;D